17 september 2015

Weblog van Deborah

Dat heeft meerwaarde, een weblog voor christelijke webloggers, leuk! Ik lees graag van anderen en zelf schrijf ik ook. Plezier in schrijven hebben is leuk, maar het is nog leuker als anderen er ook plezier in hebben om je schrijfsels te lezen. Mijn blog ‘kijkmomentjes’ is niet mijn eerste blog, ik heb nog wat ‘oefenblogs’ gehad. Het is mij altijd eigen geweest om met ‘dingen’ bezig te zijn. Op één of andere manier moet dat eruit, wil ik het delen. Vooral het leven met onze Hemelse Vader maakt dat er maar weinig posts overblijven die enkel en alleen over huis- tuin- en keukendingetjes gaan. Het is zowel wat zwaardere als lichte kost. Ikzelf ben nu 34, heb van de Here twee zoons mogen ontvangen, maar niet zonder slag of stoot. Stukjes van mijn weg zullen af en toe gebruikt worden als inspiratie voor mijn posts. Je vindt mijn blog op www.kijkmomentjes.wordpress.com
Alle zegen toegewenst!

Deborah



3 opmerkingen:

  1. Ik vind je blog zo leuk, Deborah. Maar ik kan niet reageren. Ik zie geen vakje om iets in neer te schrijven tenminste. Of het moet aan mijn computer liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, ik dacht dat de mogelijkheid voor comments verscheen als je eerst op de post zelf hebt geklinkt, maar ja, veel zoeken op een blog wil niemand. Ik kijk er weer even naar. Bedankt voor de opmerking.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.