24 april 2017

Weblog van Gerben Schut

Mijn naam is Gerben Schut, en ik ben een weblog begonnen over huwelijken, relaties en seksualiteit vanuit christelijk perspectief. Ik ben daarmee begonnen toen ik merkte dat er heel weinig is op dat vlak in het Nederlands, en ik heel graag (jonge) stellen naar goede sites/blogs doorverwijs.
Nadat er in mijn eigen huwelijk een flinke dip was gekomen, ben ik veel gaan lezen en leren hierover, en die kennis wil ik graag delen.
Via een medeblogger hoorde ik van de christelijke webloggers, en het lijkt me mooi om daarmee mee te doen. Ik ben nog maar pas begonnen met bloggen, dus ik hoop ook nog wat van medebloggers te kunnen leren 😉.

Het adres van mijn blog is: http://daaromzaleenman.nl 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.